• ✓ Gratis verzending
  • ✓ 30 dagen retourrecht
  • ✓ Achteraf betalen

Verzending

Welke verzendmogelijkheden zijn er beschikbaar?

Bestellingen worden in Nederland verzonden via onze logistieke partner GLS middels pakketpost.

Verzenden jullie bestellingen ook internationaal?

Wij verzenden bestellingen binnen Europa. Bent u woonachtig buiten Europa en wilt u een bestelling plaatsen, neem dan contact met ons op via [email protected] voor de beschikbare mogelijkheden.

Hoelang duur het voordat ik mijn bestelling ontvang?

In verband met de huidige logistieke drukte, door de Covid-19 maatregelen, is er op dit moment een langere levertijd dan u van ons gewend bent. Bestellingen die voor 19:00 zijn ontvangen en betaald, zullen binnen 1 tot 3 dagen worden geleverd.

Wanneer een bestelling wordt verzonden, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de verzendbevestiging en Track&Trace code om uw bestelling te volgen via onze logistieke partner.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er beschikbaar?

Bestellingen kunnen worden betaalt middels iDeal, Creditcard, Klarna Achteraf betalen (Binnen 14 dagen, op factuur), Overboeking, PayPal, Apple Pay, Belfius Direct Net, ING Home’Pay en KBC/CBC Betaalknop.

Bestellen & Retouren

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatst u door het product dat de productpagina van uw gewenste product te bezoeken. Hierna klikt u op de knop ‘In Winkelmand’, waarna u de bestelling kunt voltooien door op het winkelwagen icoon te klikken en de vervolgstappen te volgen.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Indien uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u de bestelling nog wijzigen of annuleren. Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met ons via [email protected].

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen heeft u een account nodig. Deze kunt aanmaken via ‘Mijn Account‘ of bij het voltooien van uw worden aangemaakt.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Via de pagina ‘Order Tracking‘ kunt u uw bestelling volgen. Op deze pagina vult u uw bestelnummer in die u van ons heeft ontvangen, samen met het e-mailadres waar u de bestelling mee heeft geplaatst.

Hoe kan ik een product retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.